Szponzorált tartalom
Azok az ajándékok, amelyeket szét akarunk osztani a partnereink vagy ügyfeleink között, mindig képviselik a céget, ezért egyáltalán nem mindegy, hogy milyen típusú tárgyak mellett döntünk. A legjobb olyan típust választani, amelyik tökéletesen megfelel a cég arculatának, szolgáltatásainak. A szóróajándék a sikeres kampány titkát testesíti meg. A kreatív ajándék nagyban megkönnyíti ezt az elméletet és ahhoz, hogy sikeres legyen, mindig ötletesnek kell lenni.
Figyelembe kell venni az aktuális trendeket, az évszak jellemzőit és így garantáltan egy ütős szóróajándék ötlettel állunk szemben. Ez azt jelenti, hogy ősszel inkább esernyőt vagy esőkabátot ajándékozzunk, míg nyáron jobban örülnek egy strandlabdának vagy törölközőnek. Természetesen merész szóróajándék ötlet is létezik, de fontos, hogy mindig szem előtt legyen. Lényeges, hogy az adott tárgyakon jól látható legyen a cég lógója, emblémája vagy jelmondata, amit majd mindig magával hord a megajándékozott ügyfél vagy partner. Ennek köszönhetően, a szóróajándék önálló életet él, népszerűsítve a céget.